Regulamin sprzedaży i świadczenia usługi internetowej w sklepie internetowym po adresem www.dezynfekcjapowietrzem.pl

  • 1. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej ”Regulaminem”, określa zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem URL http//www.dezynfekcjapowietrzem.pl zwanego dalej „Sklepem„.
  2. Właścicielem a zarazem prowadzącym Sklep jest Piotr Czech, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą ALFAWENT Piotr Czech z siedzibą przy ul. 1 Maja 58, 32-540 Trzebinia, posiadającym nr NIP: 6281950853, nr Regon: 122638389, wpisanym do Rejestru Przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, adres poczty elektronicznej: biuro@dezynfekcjapowietrzem.pl numer telefonu kontaktowego: +48 516 148 181, zwany dalej „Sprzedawcą”.
  3. Sprzedawca oświadcza, że przestrzega wszelkich wymaganych zasad ochrony danych osobowych Klientów jakie są przewidziane między innymi Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.). Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych wyłącznie w celu bezpośrednio związanym z realizacją zakupionego u Sprzedawcy produktu. Szczegółowe warunki gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych przez Sprzedawcę określone zostały w „Polityce prywatności” Sklepu Sprzedawcy.
  4. Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania Sklepu winna zapoznać się z jego Regulaminem. Niezapoznanie się z Regulaminem, nie zwalnia Klienta z przestrzegania zawartych w nim warunków i zasad.
  5. Dokonywanie zakupów w Sklepie wymaga od Klienta posiadania aktywnego i sprawnego konta poczty elektronicznej email.
  6. Użytkowanie Sklepu wymaga przechowywania plików „cookies” przez przeglądarkę osoby odwiedzającej Sklep.
  • 2. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:

  1. Administrator lub Sprzedawca – ALFAWENT Piotr Czech z siedzibą przy ul. 1 Maja 58, 32-540 Trzebinia, posiadającym nr NIP: 6281950853, nr Regon: 122638389, wpisanym do Rejestru Przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, adres poczty elektronicznej: biuro@dezynfekcjapowietrzem.pl, numer telefonu kontaktowego: +48 516 148 181
  2. Sklep – internetowy katalog produktów umożliwiający poza ich przeglądaniem, również dokonanie zakupu wybranych produktów lub zestawów, działający pod adresem www.dezynfekcjapowietrzem.pl i prowadzący sprzedaż produktów na odległość.
  3. Klient – każda osoba dokonująca zakupu w niniejszym Sklepie Internetowym zgodnie z treścią Regulaminu.
  4. Użytkownik – każda osoba korzystająca z Internetu, która odwiedza ww. Sklep.
  5. Konto Klienta – udostępniona Użytkownikowi część Sklepu umożliwiająca korzystanie z jego funkcjonalności, w tym dokonywanie zakupów, zawierająca dane na temat przeprowadzanych transakcji, a także informacje podane przez Użytkownika, do których ma on dostęp, a także posiada możliwość ich edytowania.
  6. NewsleGer – nieodpłatna usługa świadczona przez Sklep na rzecz Użytkownika, po uprzednim wyrażeniu zgody oraz dobrowolnym podaniu adresu e-mail, imienia i nazwiska Użytkownika, polegająca na wysyłaniu wszelkich informacji o działaniu i ofertach Sklepu.
  7. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
  9. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
  10. Regulamin – niniejszy dokument, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu oraz nabywania w nim produktów.
  11. Rejestracja – dobrowolne podanie danych przez Użytkownika Sklepu polegające na wypełnieniu formularza dostępnego na jego stronie internetowej.
  12. Koszyk – pole w witrynie internetowej Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta produkty do zakupu.
  13. Sprzedaż na odległość – sprzedaż w formie zawarcia umowy pomiędzy Sklepem a Klientem w ramach systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron umowy, za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  14. Dane osobowe – zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 Nr 133 poz. 883 z późn. zm.), za dane osobowe uważa się wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej, które zostają zgromadzone przez Sklep w trakcie Rejestracji oraz podczas korzystania ze Sklepu przez Użytkownika.
  15. Produkt – Produkt lub zestawy produktów oferowane przez Sklep a zamówione przez Klienta.
  16. Przewoźnik – podmiot, któremu Sklep powierza przesyłkę celem dostarczenia Klientowi.
  • 3 Przedmiot i warunki działalności Sklepu
  1. Za pośrednictwem Sklepu prowadzona jest sprzedaż na odległość, za pomocą sieci Internet, produktów do ochrony czystości powietrza, dezynfekcji poprzez oczyszczanie powietrza lampami UV oraz innymi, pokrewnymi produktami w tym segmencie rynku.
  • 5 Opłaty i cennik
  1. Opłaty będące wynagrodzeniem za wybrane przez Klienta produkty, w zależności od ich rodzaju przedstawione są w aktualnie obowiązującym Cenniku.
  2. Opłaty płatne są bezpośrednio ze strony internetowej Sprzedawcy za pośrednictwem firm obsługujących płatności elektroniczne (PayU; Przelewy24, itp.).
  3. Po opłaceniu drogą elektroniczną za wybrany produkt przez Klienta, Sprzedawca wystawia oraz wysyła wraz z zakupionym towarem na wskazany przy rejestracji adres poczty elektronicznej stosowną Fakturę VAT.
  4. Klient zobowiązany jest do zapłaty pełnej należności za zakupione produkty w momencie zamówienia ich przez stronę www.dezynfekcjapowietrzem.pl za pośrednictwem opłaty elektronicznej w systemie PayU lub innym, wskazanym w Sklepie Sprzedawcy.
  • 6. Wymogi techniczne
  1. W celu prawidłowego i niezakłóconego korzystania ze Sklepu, urządzenie, za pośrednictwem którego Użytkownik korzysta z funkcjonalności Sklepu, powinno spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
  2. a) prawidłowo funkcjonujące łącze internetowe,
    b) włączona akceptacja plików „cookies” oraz skryptów Java,
    c) aktywny adres poczty elektronicznej.
    Sklep nie jest zobowiązany do dostarczenia urządzeń i oprogramowania, o których mowa w ust. 1.
  • 7. Podstawowe zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Sprzedawcy
  • Sklep, przed potwierdzeniem zakupu produktu, przedstawia Klientowi następujące informacje:
    1. dokładny opisu danego produktu ze wskazaniem jego określonych cech,
    2. łączną cenę zamówionych produktów w koszyku wraz z kwotą obejmującą podatki,
      dotyczące sposobu i terminu zapłaty,
    3. dotyczące sposobu i terminu realizacji zamówienia przez Sklep.
  • Dokonanie zakupu produktu wymaga rejestracji w Sklepie.
  • Składanie zamówienia odbywa się poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu, w którym Klient podaje następujące dane:
    1. imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres e-mail,
    2. numer telefonu,
    3. niezbędne dane adresowe do wykonania dostawy.
  • Klient składa zamówienie po zapoznaniu się z informacjami określonymi w treści Regulaminu oraz informacjami wskazanymi w ust. 1, które zostaną wyświetlone w formie elektronicznej w ostatnim etapie wypełniania formularza, o którym mowa w ust. 3. Umowę uważa się za zawartą po prawidłowym wypełnieniu formularza oraz naciśnięcie ikony „Potwierdzenie zamówienia”.
  • Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu są wyrażone w złotych polskich i nie zawierają podatku VAT. Cena wyświetlana w podsumowaniu koszyka przed złożeniem zamówienia uwzględniają już wszystkie koszty, w tym również należnego podatku VAT.
  • Sklep zobowiązuje do dostarczenia zamówionego przez Klienta produktu pozbawionego wad.
  • Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji po potwierdzeniu przez Sklep przyjęcia zamówienia złożonego przez Klienta, z uwzględnieniem ust. 8 i 9.
  • Sklep może wstrzymać przyjęcie zamówienia w sytuacji zaistnienia wątpliwości, co do prawdziwości bądź rzetelności danych wskazanych przez Klienta, w formularzu lub podczas rejestracji. W takim przypadku Sklep niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia przedmiotowych wątpliwości,
  • Jeżeli z jakiś powodów sprzedaż objęta zamówieniem jest w całości lub części niedostępna, Sklep niezwłocznie poinformuje o tym Klienta. Klient podejmie decyzję w zakresie realizacji zamówienia.
  • Klient i Sklep związani są ceną produktu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia. W Sklepie honorowane są następujące sposoby płatności:
    1. zwykły przelew,
    2. system płatności elektronicznych.
  • Wykonanie płatności odbywa się bezpośrednio ze strony internetowej sklepu Sprzedawcy.
  • Umowę uznaje się za zawartą z chwilą uznania przez Sprzedawcę wpłaty przez Klienta na rachunku bankowym Sklepu, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.
  • Zamówione produkty dostarczane są zwyczajowo w ciągu 48 godzin od zaksięgowania kwoty należnej za wybrane zamówienie.
  • Po dokonaniu zakupu wybranego produktu przez Klienta, Sprzedawca wystawia fakturę VAT. Klient zobowiązany jest do podania pełnych danych niezbędnych do prawidłowego wystawienia faktury VAT:
    1. imię i nazwisko/firmę,
    2. adres zamieszkania/siedziby,
    3. numer NIP,
    4. numer zamówienia,
    5. adres korespondencyjny.
  • Każdy rejestrujący się Użytkownik lub dokonujący zamówienia Klient wyraża zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres e-mail informacji związanych z przebiegiem transakcji i zawiadomień o zmianach w niniejszym Regulaminie.
  • Inne informacje dotyczące działania Sklepu, a także zawierające informację handlową o nowych produktach lub usługach Sklepu, o promocjach Sklepu oraz promujących produkty partnerów Sklepu przesyłane będą tylko tym Klientom, którzy wyrazili na to zgodę.
  • 8. Przerwy techniczne w funkcjonowaniu Usługi
  1. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe i nieprzerwane funkcjonowanie Sklepu. Z uwagi na złożoność oraz stopień jej skomplikowania, a także z uwagi na czynniki zewnętrzne pozostające poza kontrolą Spredawcy (np. ataki DDOS – distributed denial of service) możliwe jest jednak wystąpienie błędów oraz awarii technicznych uniemożliwiających lub ograniczających w jakikolwiek sposób funkcjonowanie Usług. Sprzedawca podejmie w takim wypadku wszelkie możliwe działania mające na celu zapewnienie ograniczenia negatywnych skutków takich zdarzeń w jak największym stopniu.
  2. Sprzedawca obowiązany jest informować niezwłocznie Klientów o wszelkich błędach oraz awariach technicznych, o których w mowa w § 8 ust. 1 niniejszego Regulaminu oraz przewidywanym terminie ich usunięcia.
  3. Poza przerwami spowodowanymi błędami i awariami technicznymi mogą wystąpić także inne przerwy techniczne, w czasie których Sprzedawca podejmuje działania mające na celu rozwój Usług oraz ich zabezpieczenie przed błędami i awariami technicznymi.
  4. Sprzedawca obowiązany jest planować przerwy techniczne w taki sposób, aby były one jak najmniej uciążliwe dla Klientów, w szczególności, aby planowane były na godziny nocne i jedynie na czas niezbędny do dokonania koniecznych działań przez Sprzedawcę. Sprzedawca obowiązany jest informować Klientów o planowanych przerwach technicznych odpowiednim, co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, podając także długość trwania planowanej przerwy.
  5. Niniejszy punkt Regulaminu nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Klienta będącego konsumentem przewidzianych przepisami prawa, w szczególności w zakresie odpowiedzialności Sprzedawcy.
  6. Sprzedawca nie ponosi wobec Klienta niebędącego konsumentem odpowiedzialności za szkody i niewypełnienie zobowiązań wynikających z wszelkich błędów i awarii technicznych oraz przerw technicznych, o których mowa w niniejszym punkcie Regulaminu.
  • 9 Odpowiedzialność Sprzedawcy
  1. Sprzedawca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi będące następstwem winy umyślnej i rażącego niedbalstwa, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Sprzdedawca odpowiedzialności nie ponosi.
  2. Sprzedawca nie będzie odpowiedzialny za jakiekolwiek szkody poniesione przez Klienta, w wyniku utraty danych lub opóźnienia w otrzymaniu lub przesłaniu danych spowodowane brakiem transmisji, nieprawidłową transmisją, opóźnieniami lub przerwami w świadczeniu Usług, zwłaszcza na skutek takich okoliczności jak:
  3. a)  przyczyny o charakterze siły wyższej;
  4. b)  awaria lub zajętość łączy telekomunikacyjnych;
  5. c)  okoliczności powstałe z winy Klienta np. usterki na stronie www Klienta;
  6. d)  okoliczności powstałe w wyniku nieprzestrzegania Regulaminu lub przepisów prawa;
  7. e)  działania osób trzecich;
  8. f)  podania nieprawdziwych lub niepełnych danych przy składaniu zamówienia;
  9. g)  inne przyczyny, na które Sprzedawca nie miał wpływu;
  10. h)  lub zawieszenia, blokady serwera, hostingu w wyniku nadmiernego przeciążenia zasobów lub nieprawidłowej konfiguracji ze strony klienta.

 

  1. Sprzedawca nie odpowiada za szkody polegające na utracie korzyści przez Klientów nawet, jeżeli Sprzedawca został poinformowany o możliwości zaistnienia takich szkód.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za gromadzone i przekazywane przez Klientów treści oraz danych i nie wykonuje jakiejkolwiek kontroli działań Sprzedawcy w żadnym zakresie.
  3. Na Sprzedawcy nie spoczywa odpowiedzialność z tytułu jakichkolwiek naruszeń prawa, których dopuści się Klient w trakcie korzystania ze Sklepu.
  4. Klient jest obowiązany natychmiast zawiadomić Sprzedawcę o zmianie wszelkich danych osobowych, w tym adresie poczty elektronicznej, pod rygorem uznania wiadomości przychodzących na poprzedni adres za skutecznie otrzymane.
  5. W przypadku, gdy Klient nie jest konsumentem, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko za winę umyślną lub rażące niedbalstwo do wysokości opłaconego i zamówionego produktu.
  6. Sprzedawca odpowiada jedynie za szkodę rzeczywistą i nie odpowiada za utracone korzyści, szkodę ekonomiczną itp.

 

  • 10 Odpowiedzialność Klienta
  1. Klient ponosi odpowiedzialność wobec Sprzedawcy na wypadek wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wobec Sprzedawcy z tytułu korzystania przez Klienta lub osoby przez niego upoważnione ze SKlepu Sprzedawcy.
  2. Klient zobowiązany jest nie przekazywać i nie przechowywać w przestrzeni dyskowej Sprzedawcy jakichkolwiek treści naruszających obowiązujące przepisy prawa.
  3. Sprzedawca zabrania pod rygorem zablokowania Usług zawierających treści sprzeczne z prawem polskim i międzynarodowym oraz zawierających treści rasistowskie, faszystowskie, propagujące przemoc, wzywające do nienawiści na tle religijnym, rasowym, wyznaniowym, oraz politycznym.

 

  • 11. Reklamacje
  1. W zakresie reklamacji Klient będący Konsumentem może realizować uprawnienia przyznane mu przez przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).
  2. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi, jeżeli zakupiony produkt ma wadę prawną. Wada prawna polegać może m.in. na niezgodności produktu z umową. W szczególności produkt jest niezgodny z umową, jeżeli:
  • oznaczony w umowie albo wynikający z okoliczności lub jej przeznaczenia, nie ma cech właściwych dla usługi danego rodzaju, a które powinna mieć ze względu na cel,
  • nie ma tych właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Klienta,
  • została wykonana na rzecz Klienta w stanie niepełnym.
  1. Reklamacje dotyczące zamówionej Usługi może być składana, w szczególności drogą mailową na adres mailowy: biuro@dezynfekcjapowietrzem.pl lub listem poleconym na adres Sprzedawcy wskazany w §1 ust. 2 niniejszego Regulaminu.
  2. Określając sposób realizacji zobowiązań Sklepu w zakresie zgłoszonej reklamacji, w przedmiocie wystąpienia wad produktu, Klient będący Konsumentem ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Sklep nie uczynił wcześniej zadość obowiązkowi usunięcia wady.
  3. Jeżeli Klient jest Konsumentem może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Usługi do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Usługi wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
  4. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Usługi z wadą pozostaje do wartości Usługi bez wady.
  5. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  6. Reklamacje zgłaszane przez Klienta będą rozpatrywane w przeciągu 14 dniu od momentu ich zgłoszenia. Brak oświadczenia Sklepu w tym terminie uważa się za uznanie roszczeń zgłoszonych przez Klienta.
  7. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji tą samą drogą, jaką przesłana została reklamacja, chyba, że Klient zastrzeże inną formę kontaktu.
  8. W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji Sklep proponuje wykonanie innej Usługi wolnej od wad lub z usuniętą w rozsądnym czasie wadą. Jeśli wykonanie innej Usługi nie jest możliwe z przyczyn wskazanych w ust. 4 i 5, Sklep stosownie do złożonego przez Klienta alternatywnego żądania – obniży cenę lub zwróci równowartość ceny Usługi.
  9. Prawo do rękojmi wyłączone jest wobec Klientów dokonujących zakupów jako Przedsiębiorcy.
  • 12. Odstąpienie od umowy
  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Klient będący konsumentem ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dokonania zakupu Usługi. Dla zachowania czternastodniowego terminu, o którym mowa powyżej, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Oświadczenie należy wysłać na właściwy adres mailowy lub adres siedziby Sprzedawcy.
  2. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą, nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
  3. a) o świadczenie usług, jeżeli Przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
  4. b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy ze Sklepem.
  6. Zwrotu płatności Sklep dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami.
  • 13. Postanowienia końcowe
  1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączyć ani ograniczyć jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem i przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
  2. Zmiana Regulaminu – Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; dodania nowych Usług – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384(1) Kodeksu cywilnego, to jest został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku, gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Klient będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o Prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Załącznik nr 1 do Regulaminu
Informacje dotyczące korzystania z prawa do odstąpienia od Umowy – pouczenie Prawo odstąpienia od umowy

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym zakupili Państwo wybraną Usługę w Sklepie Sprzedawcy.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

(Informujemy, iż oświadczenie może zostać przesłane na przykład pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

  1. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mają Państwo również możliwość wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie droga elektroniczna. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informacje dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Data i wersja niniejszego Regulaminu: Wersja 1.0.0. z dnia 1 marca 2021 r.